• Çünkü Blizzard'ı seviyoruz!
  1. Foruma düzenleme yapılacağından belirsiz bir süre forumumuz kayıtlara kapalı olacak, yeni üyeliklere açılmayacaktır.

Sea Turtle Yakalama Rehberi

'PvE' bölümündeki bu başlık IStrongArmyI tarafından başlatılmıştır, 29 Eylül 2015.

  1. IStrongArmyI

    IStrongArmyI Yeni Üye

    6
    1
    21 Eylül 2015

    Merhaba arkadaşlar.Size kendi hazırladığım Sea Turtle yakalamayı kendi bulduğum bir yöntemle kolayca yakalamayı anlatacağım.

    Öncelikle Sea Turtle adlı binekten bahsetmek istiyorum.Bu binek karada %60 hızında giden fakat yüzmede oldukça başarılı olan şirin bir binek.Oldukça rare olduğundan dolayı,yakalamasıda bi o kadar zor ve şans gerektiren bir binek.(Yani bolca zaman ve şansınızın olduğunuzdan emin olun [​IMG] [​IMG]

    Yakalamak için gerekli olan malzeme tabiki de bir olta.Çoğu kişi fishing seviyesinin yüksek olmasıyla yakalama şansıda yüksek oluyor gibi şeyler söylüyorlar bunlar tamamen yalandır.Hiçbir seviyeye gerek yoktur.Şimdi yakalama işine geçiyoruz;

    Şimdi size 2 adet harita vericeğim.Bu bineği her yerde tutabilme şansınız olduğunu söyleyebilirim yani sadece şans işi ama ben kendi tuttuğum yöntemi size sunucağım.(Yaklaşık 100 tane çekişimin sonunda yakalayabildim.)

    Unutmadan şunuda hatırlatayım.Bu bineği yalnızca pool yani balık havuzlarından yakayabiliyorsunuz,onlarda şu şekilde görünüyor.

    [​IMG]

    Yani yalnız buralardan balık tutmanız lazım yoksa bineği yakalayamazsınız.Bu balık havuzları bittikten sonra yenileniyor korkmayın zaten verdiğim haritaları dolaşıp geri dönünce tekrar çıktığını göreceksiniz.Şimdi haritalar ;

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bu haritalarda kırmızı işaretlediğim yerlerden balık havuzları bulup oralarda havuz bitene kadar tutun.Bu iki yer Northrend kıtasında,Grizzly Hills ve Howling Fjord adı verilen yerlerdir.

    Evet rehberimiz bu kadar.Herkese bol şans diliyorum,umarım şansınız boldurda hızlıca tutuverirsiniz.Cidden tatlı bir binek ve oldukça nadir olduğundan sizi tatmin edecektir.
    Eğer tutarsanız lütfen bu postun altına resmini koyarsanız memnun olurum.Şimdiden herkese bol şans.

    [​IMG]
     


  2. Xelbelsel

    Xelbelsel Yeni Üye

    5
    0
    27 Ocak 2016
    Güzel rehber ellerine sağlık.
     

Sosyal medyada...