• Çünkü Blizzard'ı seviyoruz!
  1. Foruma düzenleme yapılacağından belirsiz bir süre forumumuz kayıtlara kapalı olacak, yeni üyeliklere açılmayacaktır.

Demon Hunter Talentları

'Demon Hunter' bölümündeki bu başlık Lo'Gosh tarafından başlatılmıştır, 15 Kasım 2015.

  1. Lo'Gosh

    Lo'Gosh For Azeroth! Yönetici

    194
    24
    6 Mayıs 2015

    [​IMG]

    Mardum adlı dünyada seviye 98 olarak oyuna başlayan Demon Hunter sınıfı, talentlarını 99, 100, 102, 104, 106, 108 ve 110. seviyede elde etmektedir.

    HAVOC
    99
    100
    • Prepared: Vengeful Retreat'in cooldown süresini 10 saniye düşürür ve Vengeful Retreat kullandıktan sonra 6 saniye boyunca 75 Fury oluşturur.
    • Demon Blades: Otosaldırılarınız ekstra Shadow hasarı verme ve Fury oluşturma şansına sahiptir.

      Demon's Bite'ın yerine geçer.
    • Master of the Glaive: Throw Glaive, sağlığı %90'ın üzerinde olan düşmanlara karşı %100 ekstra hasar uygular ve her hasar verişinde cooldown süresi 2 saniye düşer.
    102
    • Demon Reborn: Metamorphosis'e geçtiğinizde tüm cooldownlarınız sıfırlanır.
    • Bloodlet: Throw Glaive, hedefin verilen hasarın %160'ı kadar 18 saniye boyunca kanamasına sebep olur. Eğer bu etki yeniden uygulanırsa, kalan her hasar yeni Bloodlet'e eklenecektir.
    • Feed the Demon: Her bir Soul Fragment tüketişinizde Metamorphosis'inizin süresi 5 saniye uzar.
    104
    • Desperate Instincts: %30 sağlığın altına düştüğünüzde otomatik olarak Blur'u tetiklersiniz. Bu etki her 30 saniyede bir gerçekleşebilir.

      Blur'un yerine geçer.
    • Netherwalk: Hareket hızınızı %100 artırır, hasara karşı direnç sağlar ancak saldıramazsınız. 5 saniye sürer.

      Blur'un yerine geçer.
    • Soul Rending: Metamorphosis aktifken Leech'i %100 artırır.
    106
    • Nemesis: Hedefe karşı verdiğiniz hasarı 2 dakikalığına %10 artırır.

      Hedef öldüğünde, kalan süre boyunca asıl hedefle aynı türdeki (Humanoid, Dragonkin vb.) tüm yaratık türlerine %10 ekstra hasar verirsiniz.
    • Chaos Cleave: Chaos Strike ekstra bir hedefe daha vurur.
    • Momentum: Fel Rush, Blade Dance ve Vengeful Retreat 4 saniyeliğine verdiğiniz hasarı %15 artırır.
    108
    110
    VENGEANCE
    99
    100
    • Agonizing Flames: Immolation Aura'nın hasarını ve yarıçapını %100 artırır.
    • Blade Turning: Bir saldırıyı parrylemek 4 Pain oluşturur.
    • Feast of Souls: Soul Fragmentler sizi 6 saniye boyunca ekstra bir [(Attack power'ınızın %50'si) * 6 / 2] kadar iyileştirir.
    102
    • Burning Alive: Her 2 saniyede bir, Fiery Brand'iniz (Attack power'ınızın %10'u kadar) Fire hasarı verir ve ana hedeften yakındaki bir hedefe yayılır.
    • Pain Tolerance: 20 Pain'in altındayken her saniye 4 Pain oluşturursunuz.
    • Violent Sigils: Bir Sigil bir düşmanı etkilediğinde, bir Soul Fragment spawn etme şansı olur.
    104
    106
    • Nemesis: Hedefe karşı verdiğiniz hasarı 2 dakikalığına %10 artırır.

      Hedef öldüğünde, kalan süre boyunca asıl hedefle aynı türdeki (Humanoid, Dragonkin vb.) tüm yaratık türlerine %10 ekstra hasar verirsiniz.
    • Sigil of Misery: 2 saniye sonra aktifleşecek bir Sigil of Misery'i hedef konuma yerleştirirsiniz.

      Sigil'in etkilediği tüm düşmanlar korku içinde kaçar. Hedefler 10 saniye boyunca disorient olurlar.
    • Soulmate: Dost bir hedefi 15 saniyeliğine "Soulmate"iniz olarak işaretlersiniz. Bir Soul Fragment tüketmek Soulmate'inizi maksimum sağlığının %3'ü kadar iyileştirir.
    108
    110
    Son güncelleme: 27 Ocak 2016
     
    Son düzenleme: 27 Ocak 2016


Sosyal medyada...